Klachtenprocedure
Klachten indienen
Als u niet tevreden bent over onze diensten of producten, moedigen wij u aan dit kenbaar te maken. U kunt uw klacht indienen via e-mail naar info@mannenbrein.nl.
Klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld.
Bevestiging en reactietermijn
Na ontvangst van uw klacht sturen wij binnen vijf dagen een bevestiging. We zullen uiterlijk binnen vier weken inhoudelijk te reageren.
Indien er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, zullen wij u binnen vier weken in kennis stellen en het uitstel toelichten. Daarnaast geven we een indicatie wanneer we verwachten uitsluitsel te kunnen geven.
Onderzoek en oplossing
Uw klacht wordt zorgvuldig onderzocht door een gekwalificeerd teamlid. Wij nemen uw feedback serieus en zoeken naar een passende oplossing in lijn met onze diensten en beleid.
Communicatie
Gedurende het proces houden we u op de hoogte van de voortgang en eventuele vervolgstappen.
Escalatie
Indien we samen geen oplossing kunnen vinden, kunt u de klacht voorleggen aan een externe geschillencommissie. Wij volgen hierbij het Nederlandse recht.
De uitspraak van de externe geschillencommissie is bindend en de consequenties worden binnen 2 weken afgehandeld.
GVN Legal Services BV
M. van Namen
mvannamen@gvnadviesgroep.nl
Registratie en evaluatie
Alle klachten worden geregistreerd voor de periode van 1 jaar en regelmatig geƫvalueerd ter verbetering van onze dienstverlening.
Laatste wijziging: 27/3/24